Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на затваряне на термостата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температура на затваряне на термостата.

    Така значи сутрин като запаля колата и отнема около 15-20 мин да загрее при нормално шофиране в София, а съм забелязал че примерно на брат ми Сеат-а загрява доста по-бързо след запалването. Въпроса ми е това нормално ли е за 1.9JTD 115hp. Друго което съм забелязал е че когато се движа с около 120 и когато отпусна гаста и за максимум 1 минута температурата е паднала на 80-82 градуса по датчика. Същото се случва и при спускане на баир. Същото беше и през лятото, не е от сега от по студеното време. Нормално ли е толкова бързо да изстива. Все пак термостата затваря, защото под 80 градуса не пада, но дали не затваря напълно? Колата е Alfa 147 1.9JTD 115hp 2003г.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

  • #2
    всичко е нормално карай си колата
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      всичко е нормално карай си колата
      Подкрепям! При всички нормално изправни наши дизели е така (няма значение дали е 1.9 или 2.4)

      Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

      Comment


      • #4
        Мерси за отговорите, защото вече се бях насочил към нов термостат.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
        Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

        Comment


        • #5
          И аз имам същия така да го кажа 'проблем' мн бавно загрява дори в града, на магистралата с 180 като е карах падна на 75 градуса. И също като колегата се насочих за нов термостат ( 1.6 16v - 105 h.p 2003-та )

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от slavi88 Покажи съобщение
            И аз имам същия така да го кажа 'проблем' мн бавно загрява дори в града, на магистралата с 180 като е карах падна на 75 градуса. И също като колегата се насочих за нов термостат ( 1.6 16v - 105 h.p 2003-та )
            е то ти си за термостат по горе говорим за друго
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Колеги искам да попитам нещо и ще използвам темата тъй като е сходна да не създавам нова. Та въпроса ми е на колко градуса трябва да се включва перката. Тези дни сменях термостат и всичко си е ок, перката включва когато стрелката е отминала около 3,4мм. 90-те градуса т.е. може би на 95 някъде... Така ли е нормално? Как е при вас?... Става въпрос за 156 1,9 JTD 115 к.с.

              Comment


              • #8
                мойта е имам от 4 седмици и още не съм и чул перката )

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от jethro Покажи съобщение
                  Колеги искам да попитам нещо и ще използвам темата тъй като е сходна да не създавам нова. Та въпроса ми е на колко градуса трябва да се включва перката. Тези дни сменях термостат и всичко си е ок, перката включва когато стрелката е отминала около 3,4мм. 90-те градуса т.е. може би на 95 някъде... Така ли е нормално? Как е при вас?... Става въпрос за 156 1,9 JTD 115 к.с.
                  Да, даже се води на 97 градуса - първа и 102 - втора степен. Всичко е нормално.
                  Subaru Legacy 3.0R
                  Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за бързия отговор колега!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
                      Да, даже се води на 97 градуса - първа и 102 - втора степен. Всичко е нормално.
                      туй е за бензин, при jtd e 92 после 95 ;?)
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        туй е за бензин, при jtd e 92 после 95 ;?)
                        не знам за твоето, ма моето жтд включва на 96 първа степен
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #13
                          Аз от скоро имам 147-ца 1.9 jtd 115 к.с. но като гледам бързо загрява но лошото е че само до около 70 градуса (ако не се лъжа от скалата на датчика)и като взема да спускам наклон пада до 60.Бях срещал термустати да не отварят или да не затварят но такъв да отваря толкова рано не беше ми се случвало.Като гледам съм за термостатче

                          Comment


                          • #14
                            първата стрелка след 50 градуса е 80 да почертая не е 70 другото деление 110
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #15
                              И аз нямам проблеми с прегряването Дори си мисля дали да не и оплета едно пуловерче за двигателя
                              156 Sportwagon 02'

                              Comment

                              Working...
                              X